lauantai 29. huhtikuuta 2017

10 faktaa minusta

Ajattelin näin lähestyvän Vapun kunniaksi kertoa 10 faktaa itsestäni. 

Tästä se lähtee:

1.

Olen aina pitänyt lukemisesta ja kirjoittamisesta. Heti kun olin oppinut nuo taidot 
aloin tehdä itse naistenlehtiä, mallia otin äidilleni tulleista Jaana ja Anna-lehdistä. 
Otsikot olivat varsin repäiseviä :)

2.

Olen kissa-allergiaa sairastava kissafani. Ikävä kyllä olen joutunut elämään 
viimeiset seitsemän vuotta kissattomassa taloudessa. 
Lapseni nimittävät minua kissahulluksi. 

3.

En voi sietää auki jätettyjä kaapinovia. 
Vuosien kouluttamisen ja marmattamisen jälkeenkään perheeni 
ei edelleenkään aina muista sulkea ovia haettuaan jotain kaapista. 
Argh! Siksihän ne ovet on laitettu niihin kaappeihin, 
että tavarat saisivat olla ovien takana pölyltä ja katseilta suojassa!

4.

Rakastan suklaata. 
En ole niitä ihmisiä, jotka voivat ottaa vain yhden palan suklaata 
ja laittaa loput takaisin kaappiin. 

5.

Ihailen 1920-luvun tyyliä ja muotoilua. 
Olisinpa saanut elää silloin ja kokea tuon villin ja modernin vuosikymmenen sykkeen.

6.

Olen perheeni ainoa lapsi. 
Onneksi sain lapsuudessani viettää paljon aikaa serkkujeni kanssa.

7.

Olen innokas askartelija ja käsitöiden tekijä kun sille päälle satun. 
Välillä menee pitkiäkin aikoja, jolloin tarvikkeet saavat levätä kaapissa. 
Tällä hetkellä virkkaan tiskirättiä bambulangasta.

8.

Lempimusiikkiani on suomalainen pop ja rock. 
Lempikanaviani ovat Suomipop ja SuomiRock. 
Kun ajan autoa, pujottelen näiden kahden kanavan väliä eestaas ja taas eestaas. 
Jos lapset ovat kyydissä, kuuntelemme Loopia. 
Ei sekään nyt niin huono kanava ole.

9.

En ole kovin hyvä ystävystymään uusien ihmisten kanssa. 
Juttelen ihan sujuvasti vieraidenkin ihmisten kanssa, 
mutta hyvin harvoin kutsun ketään uusia ihmisiä kotiini.

10.

En juo kahvia. Se on mielestäni pahaa.



Kuva Pinterestistä






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ilahtuisin kovasti, jos jättäisit pienen viestin merkiksi vierailustasi.