maanantai 10. huhtikuuta 2017

Kirppismyynnin saldo

Perjantaina kävin keräämässä myymättä jääneet vaatteet ja tavarat kasseihin ja raahasin ne autoni takaluukkuun. Minulla on tarkoitus käydä ne lähipäivinä läpi ja päättää, mitkä lähtevät kierrätyskeskukseen, mitkä jäävät odottamaan seuraavaa kirppikselle menoa ja mitkä menevät roskiin. Olen ihan tyytyväinen kahden viikon myynteihin, sillä käteen jäi pöytävuokran jälkeen vielä 132 euroa, vaikkei minulla ollut mitään kovin arvokasta edes myytävänä. Kyllä tuollekin rahalle käyttöä löytyy.

Viime syksynä sain aikaan parempia myyntejä, koska silloin minulla oli enemmän ja parempaa myytävää. Myin mm.lasten vanhoja leluja ja etenkin Lego Duplot tekivät todella hyvin kauppansa.

Tällä kertaa kirppisjaksolleni osui myös viikko, jolloin sekä lapset että minä sairastimme flunssaa, enkä ehtinyt läheskään päivittäin järjestelemään pöytääni ja lisäilemään uutta tavaraa esille. Pöydän siistiminen ja tavaroiden asettelu houkuttelevasti tarjolle saavat ihmiset paremmin pysähtymään ja silmäilemään pöydässä olevia tuotteita. Silloin tarttuu helpommin jotain mukaankin.


Nyt näyttää vähän siltä, että kohta pitää tehdä uusi pöytävaraus, jotta pääsee taas tyhjentämään tavaraa kaapeista myyntiin. Ihan mukava harrastushan tämä on, vaikkei nyt isoille tienesteille pääsisikään.




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ilahtuisin kovasti, jos jättäisit pienen viestin merkiksi vierailustasi.